نرم افزار سرقت ادبی

مدل‌سازی بر چگونگی یادگیری یک رفتار جدید تمرکز می‌کند، زمانی مشابه یاب که یک فرد با تجربه‌تر ابتدا فعالیت را نشان می‌دهد و سپس به یادگیرنده چگونه درصد همانندجویی را کم کنیم اجازه می‌دهد تا تمرین کند (بندورا 1999). در این زمینه، محققین یا کتابداران باید مهارت‌های نوشتاری آکادمیک خوب را به دانش‌آموزان آموزش دهند، زیرا در حال حاضر نوشتن آن‌ها مبتنی بر آزمون و خطا است که به گفته بندورا (1999) بسیار پرهزینه و غیرقابل قبول است. این مدل همچنین می تواند برای استدلال استفاده شود که دانش آموزان در صورت آموزش یا آموزش کارکنان دانشگاهی و کتابداران، راحت تر استفاده از نرم افزارهای استنادی مانند Zotero را یاد خواهند گرفت. کمبود مهارت‌های نوشتاری (ارجاع، بیان، خلاصه‌نویسی یا نوشتن)، 27 دانش‌آموز (9/50%) کاملاً موافق هستند که سرقت ادبی کرده‌اند، زیرا نباید از مهلت ارسال مقاله گذشته باشد.

پلاجریسم چیست

منابع آنلاین به صورت 24 ساعته در دسترس هستند و به طور مداوم اطلاعات زیادی را به روز می کنند. به دلیل دسترسی آسان دانش‌آموزان به اطلاعات دیجیتال و فناوری‌های دیجیتال پیشرفته، برخی از محققان دریافته‌اند که دانشجویان بیشتر از موارد دیگر، اخلاق تحصیلی همانند جویی مقاله را نادیده می‌گیرند و درگیر سرقت ادبی می‌شوند [24]. در حالی همانندجویی مقالات انگلیسی که هر معلم داستان‌های خنده‌داری درباره دانش‌آموزان دارد که تکالیفی را ارائه می‌کنند که هنوز نام دانش‌آموزان دیگر روی آن‌ها وجود دارد، همانند یاب این حوادث نسبتاً نادر هستند.

نرم افزار سرقت ادبی

این یک چالش است که پروفسور را فریب دهید، از مجازات فرار کنید و در نتیجه پلاجریسم مقاله مواد شیمیایی شادی را برای آنها فراهم کنید. منیت برخی از دانش آموزان آنقدر بالاست که فکر می کنند هیچ کس گرفتار ریا نمی شود و عواقب آن بیش از همه است. آنها که در مورد امتیاز سایت سرقت ادبی شک دارند، هیچ اشتباهی در سرقت ادبی نمی بینند.

پلاگریسم

با این حال، ما می خواهیم توجه را به تفاوت های مشاهده شده جلب کنیم که به درک معلمان از عوامل و مهارت های یادگیری (دانش آموزان اسلوونیایی) و همچنین غرور و فشار (دانش آموزان آلمانی) بر سرقت ادبی اشاره دارد. تفاوت مشاهده شده بین دانش آموزان یکی از جنبه های اجتماعی است که نشان دهنده ابزاری برای ارتقای انگیزه یادگیری واقعی و آشنایی صحیح بدون راه حل های بحث برانگیز از نظر مسائل اخلاقی (مانند سرقت ادبی) است. در تمامی این موارد باید دانش آموزان را از همان ابتدای تحصیل با فناوری اطلاعات راهنمایی و تربیت کرد و افراد مسئولیت پذیری ساخت که فناوری و اینترنت را ابزاری منفی برای یادگیری و موفقیت ندانند، بلکه به دنبال آن باشند. هدف اصلی این مطالعه بر روی دانشجویان اسلوونیایی و آلمانی بهبود درک نگرش دانشجویان نسبت به سرقت ادبی و بالاتر از همه، شناسایی دلایل سرقت ادبی دانش آموزان است. بر این اساس، ما می‌خواهیم یک تبلیغ بدون سرقت ادبی را فاش کنیم که به گونه‌ای توسعه یافته است که در هر کشور قابل قبول‌تر و قابل درک‌تر باشد و به طور کامل در سطح فردی و سازمانی نظارت شود. چندین مطالعه نشان داده است که دانش آموزان پس از چنین آموزش ها یا کلاس هایی به سرقت ادبی ادامه می دهند.

سامانه مشابهت یاب رایگان

به دلایل ذکر شده در بالا و موارد دیگر، دوره برنامه نویسی با ماهیت مشارکتی روش های مربوط به برنامه نویسی در این زمینه مطابقت ندارد. در نتیجه، تبانی دانش‌آموزان و سرقت ادبی برنامه‌نویسی پنهان می‌شوند، به‌ویژه به این دلیل که دانشجویان به تعداد زیادی از منابع توسعه نرم‌افزار صنعتی دسترسی دارند. از آنجایی که معلمان باید تعداد زیادی از کارهای هر یک از اعضای گروه را بخوانند، دانش آموزان ممکن است تصور کنند که متوجه نمی شوند که برخی از قسمت های متن در حال کپی شدن است. دانش آموزان غافل از اینکه برخی از معلمان از نرم افزارهای خاصی برای بررسی سرقت علمی استفاده می کنند، به این نوع سرقت علمی عمدی روی می آورند. اگر می خواهید پاسخ سوال «چرا مردم سرقت ادبی می کنند؟» را بیابید، رایج ترین دلیل آن تنبلی است.

مشابهت یابی مقالات

اما آیا سرقت ادبی غیرقانونی است؟ در حالی که سرقت علمی تحصیلی خلاف قانون نیست، اما کد یکپارچگی تحصیلی مدرسه را نقض می کند. در نتیجه سرقت ادبی می تواند عواقب جدی برای دانش آموزان از جمله مشروط شدن تحصیلی و حتی اخراج داشته باشد. اگر کارفرمایان بر این باورند که بسیاری از دانشجویان هنگام فارغ التحصیلی تقلب می کنند، به همه آسیب می رساند. در ابتدای ترم iranpaper.ir/blog/investigate-plagiarism-with-ithenticate/ (احتمالا هفته دوم)، از دانش آموزان خود بخواهید سرقت ادبی در پایان نامه که “سرقت سرقت” را توصیف یا تعریف کنند. این را می توان در یک فعالیت Write to Learn قبل از بحث کلاس انجام داد. ممکن است متوجه شوید که تصورات دانش‌آموزان از سرقت ادبی با تصورات دانشگاهیان یا خودتان بسیار متفاوت است.

فایل نتیجه مشابهت یابی

یکی از دلایل اصلی که دانش آموزان در تمام سطوح این کار را انجام می دهند زمان است. به دلیل کمبود وحشتناک زمان، بار مطالعه متراکم و ضرب الاجل های فشرده، بسیاری از جوانان تصمیم می گیرند یک مقاله کامل شده یا مقاله iran ithenticate دیگر را کپی کنند و آن را به عنوان مقاله خود ارسال کنند که قابل درک است. یکی دیگر از دلایل رایج برای سرقت ادبی، آماده سازی ضعیف سخنرانی است که می تواند منجر به ارجاع متن ناقص شود [32].

ابزارهای تشخیص محتوای کپی
wikipedia

دیدگاهتان را بنویسید